خیلی فوری!

     یکی از شریف‌ترین و محترم‌ترین برنامه‌هایی که تلویزیون پخش میکند، برنامۀ «عصر»، کارِ «دکتر نادر طالب‌زاده» است. او و گروهِ همکارش، حقیقتاً مهم‌ترین و تازه‌ترین مباحث و مسائلِ روزِ جهان که با اسلام و انقلاب در ارتباط است را به شکلِ علمی و مستند و با دعوت از کارشناس‌های درجه یک و آگاه واکاوی می‌کند و با این درجه از اهمّیّت و کاربُرد و تخصّص، درنهایتِ تواضع و فروتنی و بی‌حاشیه سال‌هاست که مشغول است و متأسّفانه آنطور که شایسته و بایستۀ این برنامه است برایش تبلیغ و تشویق وجود ندارد. حالا که این‌ها را می‌نویسم، یک ربعِ دیگر؛ ساعتِ 16، شبکۀ افق برنامۀ اخیرِ عصر را بازپخش می‌کنند. خواهش می‌کنم نقداً این برنامه را دریابید و ببینید که دشمنِ ما چه اندازه خبیث است و تا مسموم‌کردنِ آبِ زمزم و ساختنِ ویروسی برای پایین‌آوردنِ مود و حالِ عبادیِ ما هم پیش رفته! دکتر «علی کرمی» بسیار زیبا و مستند در بابِ تاریخِ جنایتِ بیولوژیکِ آمریکا صحبت می‌کند...    اگر دیر رسیدید، لینکِ فیلمِ این برنامه: +، توضیحاتی در بابِ تهدیداتِ نوین علیهِ مسلمانان:  + 

از هفتۀ پیش می‌خواستم در بابِ «عصر» و دکتر و بحثِ بسیار مهمِّ جنگِ سایبری و توضیحاتِ «حسن عبّاسی» بنویسم که نشد و تنبلی هم کردم البتّه. شما فعلاً این قسمتِ اخیر را تماشا کنید. من این‌جا یادداشتِ جدید را می‌نویسم اِن‌شاءلله.    

_ از سخنانِ دکتر کرمی: سه هفته پیش از حجِّ سالِ گذشته، من سخنرانی کردم و هشدار دادم که امسال حجّاج امنیّت ندارند و کاش ایرانی‌ها در آن شرکت نکنند ولی رفتند و آن فاجعه رخ داد و بسیاری از نخبگانِ ایرانی را از دست دادیم! پس از فاجعه هم یک مقالۀ علمی در بابِ این حادثه نوشته نشد و سازمانِ حج و زیارت با این همه قدرت و امکانات تاکنون چه کرده است؟!

_ یادم هست وقتی عمره مشرّف شده بودم، در حَرم و سعی صفا و مروه و در مدینه، لب به آبِ زمزم نزدم. دلم برنمی‌داشت که از آن ظرف‌ها و آبخوری‌های وهّابی‌ها آب بخورم! حالا فهمیدم که آب‌ها آلوده بود... 

۵ ۲
مریم ثانی
۲۶ شهریور ۱۶:۰۰

سلام ممنون

 

پاسخ :

سلام عزیزم!

خواهش می‌کنم.

م.ا
۲۶ شهریور ۱۶:۱۵

چشم و متشکرم

 

پاسخ :

سپاس.
الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
۲۶ شهریور ۱۶:۲۹
ای وای... ای وای...
اللهم عجل... عجل... عجل...

پاسخ :

:((
مسیر سبز
۲۶ شهریور ۱۷:۲۲
ممنون که اطلاع رسانی کردید

پاسخ :

خواهش می‌کنم. ممنون که خواندید و احتمالاً تماشا کردید.
میثم علی زلفی
۲۶ شهریور ۱۷:۴۵
اتفاقی امروز مشاهده کردم
واقعا جنایتکارند این یهودی های خبیث

پاسخ :

خدا را شُکر!

بله...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد

وَ

عَجِّل فَرَجَهُم!