مادرانه

عزیزکم! سلاااام و خوش آمدی!

امّا این جهان تاریک است و بی رحم، آدم‌هایش تاریک‌تر و بی‌رحم‌تر!

غمگین، بسیار غمگینت خواهند کرد و تنها و تنها خدا و امام است که مایۀ جبران و تسکین و آرامش‌ است...

مراقب قدم‌هایت، تپش‌های قلب پاک و کوچکت باش! مادرت هم قول می‌دهد که تمام‌قد، با همۀ وجود و توان، این جهان و آن جهان، مراقب و محافظت باشد.

کنارت ایستاده‌ام نه در برابرت، همراهت هستم نه سرپرست و فرمان‌فرمایت، عاشقت هستم نه  وابسته ات...

دخترکم! رها و شجاعانه، عاشقانه و زیبا، مهربان و سخاوتمندانه، پاک و پرشور و شریف زندگی کن!

الهی چشم‌هایت روشن به جمال امامت باشد، الهی در آن جهانِ آرزوها ببالی و بزرگ شوی و بمانی...

جانکم! دوستت دارم، بسی و بسیار و هماره...

 

این جملات و بیشتر را وقتی زمزمه کردم که اوّلین بار صدای قلبت را شنیدم و اشک‌ها بی اختیار از چشم هایم لغزید.

ساعت ده صبح، 24 مهر 1402 هجری شمسی، برابر با 30 ربیع الاول 1445 هجری قمری.    

۶ ۴
سید عطا
۱۰ اسفند ۱۴:۳۸

فدای تو جان شیرین برادر، نور چشمانم !

فدای مهربانیت و استواریت ،خوشا به حال او که چون تو مادری دارد و خوشا به حال من که هردوی شما را دارم .

پاسخ :

خدا حفظت کنه عزیزم! خیلی ممنونم. لطف داری. :*
رهرو ...
۱۰ اسفند ۱۴:۴۵

سلااااام

وای چه قدر خوشحال شدم :))

 

الهی قدمش پرخیر و برکت باشه و مایه روشنی چشم شما و امام زمان

پاسخ :

سلاااام رهرو جان
خیلی ممنونم و الهی به دعای خیرت، عزیزم!
De Sire
۱۰ اسفند ۱۶:۰۰

سلام ابگینه جان 

خیلی خوشحال شدم از دیدن عنوان پستت ، و ذوق زده اومدم و خوندم 

همیشه خوش خبر باشی 

تبریک میگم

 

پاسخ :

سلام عزیزم
خیلی لطف کردی و خیلی متشکّرم بابتِ مطالعه و ذوق و تبریک. 
عین الف
۱۴ اسفند ۱۷:۰۷

سلام علیکم

پروردگار حافظ سلامت و شادمانی تمام اعضای خانواده باشد و خیر و برکت این کانون مهر را به یمن قدوم مسافر در راهش دوچندان و بلکه صدچندان کند!

پاسخ :

سلام علیکم و رحمةلله 
خیلی متشکّرم. بزرگوارید و الهی به دعای خیرتان! 
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۷ اسفند ۱۳:۵۸

به به مبااارک باشه.

ان شاالله قدم های کوچک و مبارکش در کمال صحت و سلامت به دنیای آغوش مادرش برسند.❤️😍

پاسخ :

خیلی ممنونم عزیزم. 
الهی به نفس گرم شما و اِن‌شاءلله! 🙏🏻🌹♥️
نجفی
۲۲ فروردين ۲۰:۴۱

سلام و ادب و تبریک سال نو و عید فطرمثل همیشه دیر رسیدم.

خوشحال شدیم و کثرالله شیعه امیرالمومنین.

عرض تبریک قدم نورسیده را داریم. از منتظران، عاشقان و خادمان حضرت حجت علیه السلام باشد ان شالله.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد

وَ

عَجِّل فَرَجَهُم!