اوّلین سالگردِ دوری

                         

یک سال گذشت... 

عزیزم! عزیزِ دلم! خیلی وقت‌ها به چشم‌هایت فکر می‌کنم، چشم‌هایی که از آن‌ها عسل می‌چکید، به نگاه معصوم و مهربانت، به صورتِ مثلِ ماهت، به لبخندِ زیبایت. خیلی وقت‌ها به دست‌هایت فکر می‌کنم، به گرمای نوازش‌هایت، به انگشتانی که بارها و بارها می‌بوسیدم. خیلی وقت‌ها به لب‌هایت فکر می‌کنم، به بوسه‌های گرمت، به صدای قشنگت وقتی که شعر می‌خواندی، وقتی صدایم می‌کردی، وقتی نماز می‌خواندی و ذکر می‌گفتی. خیلی وقت‌ها به قلبت، به قلبِ مهربانت، به قلب شکسته‌ات، به اشک‌هایت، به گونه‌های ترت، به آه‌های سردِ سینه ات فکر میکنم.

عزیزم! عزیزِ دلم! خیلی وقت‌ها به آغوشت، به عطر تنت، به گرمای وجودت فکر می‌کنم و گریه می‌کنم.

جانم! این روزها فکر می‌کنم آدم‌ها، آدم‌های بی مادر، آدم‌های بی آغوشِ مادر، یک جور دیگری بدبختند! یک جور دیگری درد می‌کشند. من تنهایی را چشیده‌ام، من معنای تنهایی را خوب می‌دانم امّا این روزها فکر می‌کنم آدم‌های بی‌مادر، یک جور دیگری تنها هستند.

من این‌جا در این دنیای بی تو، در این دنیای دیر و دور، در این قفسِ تنگ، به تو، به آغوشت، به معصومیّتت، به زیبایی‌ات، به نور و مهربانی‌ات فکر می‌کنم و پناه می‌برم در خیال...

عزیزم! خوش به حالِ فرشته‌ها، خوش به حالِ آن بهشتی که تو در آن می‌خندی، راه می‌روی، حرف می‌زنی! دلم لک زده برای دیدن و شنیدنت، برای بوییدنت، بوسیدنت!

جانم! جانِ من! یک سال گذشت و نیستی و ما را به سخت جانی خود این گمان نبود!

 

۵ ۵
De Sire
۲۳ شهریور ۲۳:۲۷

خدا به دلتون آرامش بده آبگینه‌ی مهربونم ... چقدر سخته... برای شادی روح مادر عزیزتون دعا میکنم :( 

پاسخ :

متشکّرم عزیزم! 
خیلی لطف می‌کنی و الهی آمین!
عین الف
۲۴ شهریور ۰۰:۵۷

سلام علیکم

روحشان قرین آرامش و رحمت الهی!

خداوند به شما و همه‌ی بازماندگان صبر و سلامت و آرامش عطا کند!

پاسخ :

علیکم السّلام
به دعای خیر شما، سپاس. 
الهی آمین، متشکّرم. 
نجفی
۰۲ مهر ۱۱:۵۸

سلام. رحمت و نور الهی بر روح آن مرحوم.

فکر کنم به غیر از زیست برزخی بهشتی مادر مکرم تان که قاعدتا به سبب عنصر ایمان و ولایت، با روح و ریحان و تنعم به نعمت های الهی است، ایشان با خواندن این متن احساسی و زیبا و البته دلگز دخترشان نیز شاد می شوند و غمگین نیز هم.

 طی دو هفته قبل به نیت مادر فقیدتان در عتبات، زیارتنامه و نماز خواندم. وقتی به یاد دوستان یا همسایه ها بودم گاهی امور مرتبط بدان‌ها هم در خاطر می آمد.

رحمت الله علیها و علی جمیع المؤمنین و المومنات

پاسخ :

سلام علیکم جناب آقای نجفی بزرگوار
خوش به سعادت شما و زیارت قبول باشد و خیلی لطف کردید و ماجور و حاجت روا باشید و رفته‌گان شما هم غرق در نور و رحمت باشند اِن‌شاءلله.
پروا نه
۱۶ مهر ۰۷:۳۷

سلام علیکم

غریق دریای رحمت الهی باشند انشاالله 

پاسخ :

علیکم  السّلام
سپاس‌گزارم. رفته ‌گان شما هم به همچنین. 
وفا
۲۶ آذر ۰۰:۱۸

خدا راشکر میکنم... برای دنیای دیگری که در آن دوباره یکدیگر رو در آغوش خواهیم کشید...
خیلی زود.....

پاسخ :

آه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد

وَ

عَجِّل فَرَجَهُم!